May 8

Լեզվական հմտություններ

1․ Քո սովորական մեկ օրը նկարագրիր առավոտից մինչև երեկո, ամեն ինչ հերթով գրիր․ աշխատիր ոչինչ բաց չթողնել, քեզ ամենաշատը օրվա ո՞ր պահն է դուր գալիս, ո՞ր գործերդ ես սիրով անում, որո՞նք՝ ուղղակի որպես պարտականություն, առօրյայիդ մեջ ի՞նչը կուզես փոխել, ինչո՞ւ․․․

Ես այսօր կպատմեմ իմ օրվա մասին ։ Ես ամեն առավոտյան տեսնում եմ շատ հետաքրքիր երազ, բայց իմ չսիրած պահը, երբ մայրիկս ամենահետաքրքիր պահին արթնացնում է

Ես դժվարութամբ եմ արթնանում, լվացվում եմ, պայուսակս եմ պատրաստում և շտապում եմ դպրոց։ Ես ճանապարհին տեսում եմ թզուկ մարդ ։ Երբ մտնում եմ դպրոց ինձ իմ ընկերներ են դիմավորում։ Մենք իրար հետ զրուցում ենք մինչև ընդանուր պարապունքը սկՍելը։Մենք ընդանուր պարապունքին երգում ենք, պարում և շտապում ենք դասարան։ Մեր դասերը սկսում է 09:20 վերջանում է13:35 լինում է օրեր որ վերջանում է 14:20 ։ Երբ վերջանում է ես գնում եմ իմ եղբոր վերցնում եմ ու սպասում եմ հայրիկիս։ Մենք գնում ենք տուն տատաիկս նախապես մեր ճաշը պատրաստած է լինում և մենք ճաշում ենք։ Հետո շտապում ենք պարապունքների ։ Ես պարապում եմ անգլերեն և մաթեմատիկա։ Հետո գալիս ենք տուն մինչև մայրիկս ու հայրիկս վերադառնում եմ աշխատանքից; Եթե լավ եղանակ է լինում դուրս ենք գալիս քայլելու , հետո դասերս եմ անում ,։Երեկոյան ընտանիքով հեռուստացույց ենք դիտում և հաճելի ժամանակ անցկացնում։Ժամը 22;00 գնում եմ քնելու , որ մյուս օրը չուշանամ դպրոցից։


Posted May 8, 2024 by gorshashikyan in category Մայրենի, Մայրենիի ստուգատես

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*