October 1

Սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկայի հաշվետվություն

Բլոգումդ ունե՞ս մաթեմատիկա բաժին։

Այո

  • Պարտաճանաչ կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի բոլոր առաջադրանքներն ու նախագծերը։ Տեղադրիր բլոգիդ մաթեմատիկա բաժնի հղումը։ սեպտեմբեր ամսվա մաթեմատիկա
  • Մասնակցե՞լ ես «Ստեղծագործ մաթեմատիկները» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։
  • Մասնակցե՞լ ես «Թվերի մեծ աշխարհում» նախագծին։ Տեղադրիր նախագծի արդյունքի հղումը։https://gorshashikyan.edublogs.org/2022/09/17/%d5%a1%d6%80%d5%a1%d5%a2%d5%a1%d5%af%d5%a1%d5%b6-%d5%a9%d5%be%d5%a5%d6%80/
  • Վերը նշված 2 նախագածից ո՞րը քեզ ավելի դուր եկավ։ Թվերի մեծ աշխարհում
  • Կատարե՞լ ես մաթեմատիկայի ինքնաստուգումը։ Տեղադրիր արդյունքի հղումը։ https://gorshashikyan.edublogs.org/wp-admin/post.php?post=347&action=edit
  • Մասնակցե՞լ ես մաթեմատիկայի օգոստոս  ամսվա ֆլեշմոբին։ Այո
  • Սովորաբար մաթեմատիկայի ֆլեշմոբի ո՞ր մակարդակներն ես կատարում։ 1-ից 2 մակարդակ
  • Ո՞ւմ հետ ես հիմնականում քննարկում ֆլեշմոբիդ առաջադրանքները։ Քննարկում եմ մայրիկիս հետ


Posted October 1, 2022 by gorshashikyan in category Մաթեմատիկա

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*